Κυριακή 8 Μαΐου 2011

ΧΑΛΑΛΙ ΣΤΗΝ ΕΡΤ

                                                   Γράφει ο Τάκης Βεντούρης

   Θα έλεγα, ότι δεν είμαι από τους φανατικούς υποστηρικτές της ΕΡΤ. Γενικά, αυτής που λένε: Δημόσια ή Κρατική τηλεόραση. Δεν είμαι πάντως, κι από εκείνους που ζητούσαν, τον αποκεφαλισμό όσων έπαιρναν πολλά λεφτά στην ΕΡΤ επειδή βασικά, τους τα έδιναν. Ήμουν από εκείνους, που όταν διάβαζαν ότι υπήρχαν αργόσχολοι (που είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν ακόμη), θεωρούσα ότι τα δικά μου λεφτά (ως φορολογούμενου ιδιωτικού υπάλληλου) έτρωγαν οι τεμπέληδες κι άχρηστοι.
   Γιατί τα λέω, αυτά; Για να καταλήξω στην υποχρέωση μου, να αποδεχθώ πια, τη σπουδαιότητα και τη χρησιμότητα της εκπομπής «Στην υγιά μας», του Σπύρου Παπαδόπουλου. Έβαλα τότε κι εγώ (και ντρέπομαι τώρα) μία στάλα λάσπης, στον πόλεμο εναντίον της συγκεκριμένης εκπομπής.
   Την παρακολουθώ τελευταία, το Σάββατο κι είμαι ενθουσιασμένος για την ποιότητα της. Είδα και την εκπομπή με τον εξαιρετικό καλλιτέχνη αλλά κι αδίστακτο έμπορο Γιώργο Νταλάρα κι ευφράνθηκε η ψυχή μου. Είδα επιτέλους, τη ελληνική νεολαία, να επενδύει τις απέραντες ικανότητες της στην ελληνική μουσική και στα ελληνικά τραγούδια.
   Είδα νέους Έλληνες και νέες Ελληνίδες να τραγουδούν ελληνικά τραγούδια και να παίζουν ελληνική μουσική. Είδα ελεύθερη Ελλάδα μαζί με τα παιδιά μου σε μία στιγμή βαθιάς ανάσας από τον ζυγό της οικονομικής κατοχής, που ζούμε.
   Η εκπομπή του Σπύρου Παπαδόπουλου δίνει το δικαίωμα στην ΕΡΤ (που παραμένει αδιαφανής ΔΕΚΟ) να ξοδεύει το φόρο εισοδήματος ενός ιδιωτικού υπάλληλου, όπως τον δικό μου. Χαλάλι της!

Δεν υπάρχουν σχόλια: