Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΤΟΥ ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ

                                                      Γράφει ο Αλέξανδρος Νικολαίδης

    Τι με νοιάζει εμένα εάν ο  Ντομινίκ Στρος Καν επιχείρησε ή δεν επιχείρησε, να το χώσει σε αλλοδαπά οπίσθια; Εμένα με νοιάζει, με παρανοιάζει μάλιστα, που τον έχωσε στα δικά μου οπίσθια…
   Και γι αυτό το χώσιμο δεν λέει κουβέντα ο κόσμος όλος. Για το άλλο όμως, σκοτώνονται άμα η (πάνω τελικά, πληρώνει τις μαλακίες της κάτω…)  κεφαλή του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου είναι ένοχη ή αθώα.
   Επομένως για μένα ούτε κρύο , ούτε ζέστη για τον Ντομινίκ Στρος Καν, που δεν του κάθισε η καμαριέρα. Εάν φυσικά, αποδειχθεί ότι την …βίασε, για να του κάτσει. Για μένα και κρύο και ζέστη κάνει μόνον… ο αποπροσανατολισμός από τα πραγματικά προβλήματα του τόπου. Γι αυτό λοιπόν, όλη αυτήν τη φασαρία για το χώρο όπου ήθελε, να… παρκάρει το εργαλείο του αυτός ο εκπρόσωπος των κατοχικών δυνάμεων της πατρίδας μου, καρφί δεν μου καίγεται!

Δεν υπάρχουν σχόλια: